ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia przyjmowane do dnia 21.07.2025 (lub do wcześniejszego wyczerpania limitu uczestników) przez formularz zgłoszeniowy na stronie PZOS:
https://orienteering.org.pl/pzos/entries
LISTA ZGŁOSZONYCH
Prosimy o weryfikację dokonanych zgłoszeń oraz opłat wpisowego – aktualną listę zgłoszonych znajdziecie tutaj.
Ewentualne pytania prosimy zgłaszać mailowo na adres mazury@mazurycup.pl. Pamiętajcie, że czas na opłacenie wpisowego macie do dnia zamknięcia zgłoszeń, czyli do 23.07.2025. Zapotrzebowanie na faktury prosimy zgłaszać przez formularz.
WRE
3. etap w kategoriach KM21E zaliczany będzie do World Ranking Event. Zawodnicy KM21E, którzy chcą być klasyfikowani podczas tego etapu w ramach WRE, oprócz dokonania standardowego zgłoszenia przez system PZOS muszą również do dnia 21.07.2025 dokonać zgłoszenia na ten bieg przez IOF Eventor:
https://eventor.orienteering.org/Events/Show/8352
WPISOWE
Termin zgłoszeń | KM10-14 Rodzinna Enka |
KM16-20 KM65 i starsi Krótka Średnia |
KM21-60 Challenge Ultra |
I termin 30.04.2025 |
20 zł / etap 80 zł / 4 etapy |
35 zł / etap 140 zł / 4 etapy |
50 zł / etap 200 zł / 4 etapy |
II termin 21.07.2025 |
25 zł / etap 100 zł / 4 etapy |
40 zł / etap 160 zł / 4 etapy |
60 zł / etap 240 zł / 4 etapy |
po terminie | 30 zł / etap 120 zł / 4 etapy |
45 zł / etap 180 zł / 4 etapy |
70 zł / etap 280 zł / 4 etapy |
PŁATNOŚCI
Dolnośląski Związek Orientacji Sportowej
Borowska 1-3
50-529 Wrocław
Nr konta: 87 1160 2202 0000 0002 3017 7716
W tytule przelewu należy wpisać hasło „Sudety” oraz nazwę klubu (imię i nazwisko zawodnika), za który wnoszona jest opłata.
O ważności zgłoszenia w danym terminie decyduje data zaksięgowania wpisowego na koncie organizatora, a nie fakt wypełnienia formularza zgłoszeniowego.
Zapotrzebowanie na faktury prosimy zgłaszać wypełniając formularz.
ZMIANY I REZYGNACJE
Do dnia 21.07.2025 istnieje możliwość bezpłatnej modyfikacji swojego zgłoszenia (w tym jego usunięcia). W przypadku rezygnacji ze startu po tym terminie wpłacone wpisowe nie podlega zwrotowi.
LIMIT UCZESTNIKÓW
Limit uczestników imprezy ustalony jest na 1000 osób. Po wypełnieniu limitu zgłoszenia są zamykane, a zapisy dodatkowych zawodników możliwe są jedynie w przypadku rezygnacji ze startu osób zgłoszonych w limicie.
WNIOSKI O CZAS STARTU
Dajemy możliwość zgłaszania potrzeby indywidualnego dopasowania czasu startu według poniższych opcji:
:: wczesny czas startu
:: późny czas startu
:: podobny czas startu zawodników
:: różny czas startu zawodników
Wnioski o czas startu mogą dotyczyć jednego lub kilku etapów, należy jednak pamiętać, że niektóre z nich mogą być trudne do zrealizowania – podczas Etapu 4 (bieg pościgowy). Wnioski należy przesyłać mailowo na adres minuty@sudetycup.pl nie później niż do dnia 21.07.2025.
WYPOŻYCZENIE SPORTIDENT
Istnieje możliwość wypożyczenia karty SPORTident od organizatora w cenie 5 zł / bieg. Zapotrzebowanie prosimy zgłaszać drogą mailową (sudety@sudetycup.pl) do dnia 21.07.2025. Płatności za wypożyczenie karty SPORTident prosimy dokonywać przelewem wraz z płatnością za wpisowe.